środa, 13 marca 2013

UWAGA!

Bez obaw. Nie kombinuję nic złego : )
Chciałam wam PODZIĘKOWAĆ! Bardzo, bardzo, bardzo, bardzo! Dostaję codziennie masę wiadomości i nie zawsze mogę wam odpisać. ALE WIELKIE DZIĘKI! Nie myślcie sobie, że te wszystkie komplementy puszczam mimo uszu! Czytam każdy komentarz i wiadomość na gg, czy też fb - ale jest tego tyle, że nie daję rady. To wy i wasze słowa motywują mnie i to dzięki wam czerpię coraz więcej radości z pisania. Dziękuję tym, którzy są nowi i tym, którzy są ze mną od Paige Shelley (kontynuacja niebawem). Jesteście naprawdę wspaniali, nie mogłabym sobie wyobrazić lepszych czytelników. Moja liczba wyświetleń bloga rośnie bardzo, ale to bardzo szybko. Za każdym razem dniem jest was coraz więcej i mogę przysiąc wam, że moje pisanie nie zakończy się tylko na Hayley, czy też Paige. Po tych blogach będę pisała jeszcze inne opowiadania. Mam masę pomysłów i to wszystko dzięki wam. Staliście się jakoś częścią mojego życia. Bo dla mnie to nie tylko jakiś tam blog, to coś naprawdę ważnego. KOCHAM WAS I JESZCZE RAZ DZIĘKUJĘ! JESTEŚCIE NAPRAWDĘ CUDOWNI, NIGDY O TYM NIE ZAPOMINAJCIE!
A no i właśnie zabieram się za pisanie 13 rozdziału. Pozdrawiam ;)


Osobne podziękowania, ACO! Zaszalejemy!
DO LILY LOU:  Z całego mojego małego serducha dziękuję Ci, że mnie wspierasz, pomagasz mi, czytasz te moje bezsensowne maile. Nawet nie wyobrażasz sobie jakie to ma dla mnie znaczenie! Dziękuję za wszystkie twoje ciepłe słowa i za to, że jesteś ze mną I MAM NADZIEJĘ, ŻE BĘDZIESZ JUŻ ZAWSZE :c Dzięki, że we mnie wierzysz. To wszystko odgrywa bardzo dużą rolę w moim życiu. Normalnie KOCHAM CIĘ DZIEWCZYNO! <3 
ps : pierwszy rozdział (wiesz czego) prześlę Ci w piątek!
~ Twoja Ew ♥

20 komentarzy:

  1. moim zdaniem to co piszesz płynie prosto z serca i dziewczyno nie zmarnuj tego talentu. z niecierpliwością czekam na każdy rozdział, więc proszę z całego dodaj już ten 13 rozdział . Chcę poznać jak dalej potoczą się losy Heyley i Justina. Kiedy ona się dowie że to była intryga < 3. Kocham Twój blog : *

    OdpowiedzUsuń
  2. to my ci dziękujemy, za to że piszesz dla nas. jesteś dla nas, a przynajmniej dla mnie natchnieniem, dzięki tobie powstał blog : skiinnyloove.blogspot.com/. Jesteś dla mnie, wzorem do naśladowania. Dziewczyną, która spełnia swoje marzenia i potrafi bajecznie pisać. Życzę ci weny i dalszego zapału do pracy. pozdrawiam : *

    OdpowiedzUsuń
  3. nmzc ^^ odwiedzisz mojego bloga?.

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje opowiadania są cudowne, nauczyłam się nawet czegoś co dało mi nad kimś przewagę i to właśnie dzięki tym opowiadaniu, a właściwie dzięki tobie. Więc to ja powinnam ci podziękować. DZIĘKUJĘ. Nie mogę doczekać się następnego rozdziału. *____* ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. masz jeszcze jakiegoś bloga? jeśli tak to możesz podać link? :) cudnie piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku, dziękuję Ci bardzo, nie miałam pojęcia, że to tyle znaczy dla Ciebie! Przecież tak naprawdę nie robię nic trudnego. I wiedz, że dla mnie to wszystko znaczy równie wiele co dla Ciebie, jeśli nie więcej. :* I to ja Ci dziękuję, że czytasz moje wiadomości i wgl wysyłasz mi (wiesz co)! Nie mogę się doczekać, aż to w końcu przeczytam!!! :D Niecierpliwię się i czekam także na rozdział 13! Jeszcze raz ogromnie dziękuję, że aż w taki sposób mnie wyróżniłaś, naprawdę nie trzeba było! Jesteś niesamowita, kiedy trafiłam na Twojego pierwszego bloga, to był najszczęśliwszy dzień mojego życia, nigdy nie przypuszczałam, że poznam kogoś tak fantastycznego jak Ty! Po prostu Cię Uwielbiam, Ew! <3 Dla mnie to również jest bardzo ważne i przysięgam Ci, że będę zawsze tu, razem z Tobą. Niby nie wiele, a takie znaczące dla nas obu. Dziękuję Ci za wszystko! :******************* Jesteś dla mnie okropnie ważna, jak siostra! Dziękuję Ci za to!
    ~ Twoja Na Zawsze Lily

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyno masz wielki talent, nie zmarnuj go. Z niecierpliwością czekam na następny rozdział. Twoja "świeża" fanka ;*.
    Zapraszam na swojego bloga : bez-koloru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. O ja miło <3. Powiem Ci szczerze, że też zaczęłaś pełnić jakąś rolę w moim życiu i ten blog też. Może to głupie, ale na prawdę. Uważam, że masz ogromny talent i jak na razie świetnie udaje Ci się go wykorzystać. Już Ci pisałam na priv co myślę o Tobie i o tej powieści..., ale na prawdę cieszę się, że trafiłam na tego bloga i, że jeśli można tak to określić - poznałam w jakiś sposób Ciebie. ~` Twoja Sylwia :).

    OdpowiedzUsuń
  9. przeczytałam wszystkie twoje rozdziały tego opowiadania... Z utęsknieniem czekam na następne części.. Nie będę pisać, że masz wielki talent jak w komentarzach wyżej, bo chyba już o tym wiesz, ale mam nadzieję, że kiedyś wydasz książkę, to wtedy napewno ją przeczytam..

    OdpowiedzUsuń
  10. My też Cię Kochamy! Dzięki, że jesteś, wspierasz i inspirujesz. Nie mogę się odczekać następnego rozdziału!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki Tobie też chcę to robić. Wcześniej to było tylko zaczynanie i kończenie po napisaniu paru stron, ale teraz mam wielką motywację- Ciebie, Twojego bloga, Heyley i Justina. Dzięki Tobie też chcę sprawiać ludziom taką przyjemność, jaką wszyscy Twoi fani odczuwają czytając nowy rozdział! Dzięki, Kocham Cię <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiem , że nie powinnam dawać praktycznie identyczne opowiadanie, ale nie mogłam się powstrzymać, bo kocham to opowiadanie i chciałam napisać jej też sama, trochę pozmieniać i dodać parę rzeczy. Wybacz, że tak ściągnęłam, ale naprawdę nie mogłam się powstrzymać :< PRZEPRASZAM .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, wybaczam. Tylko weź dodaj gdzieś o tym wzmiankę, że inspirujesz się moim blogiem, by później nie było :< KC :*

      Usuń
  13. kiedy możemy się spodziewać rozdziału 13? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mogę się doczekać! Po przeczytaniu rozdziału u Ciebie zaraz dopisuję nowy w moim opowiadaniu. Nie, nie taki jak Twój :) po prostu dopada mnie wena i mam tysiące pomysłów- Dzięki Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dodaj nowy rozdział prooooszę < 3333 . Ja już jestem tak ciekawa że masakra .

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowny, cudowny, cudowny ! brak mi słów . blog jest boski. bardzo zadbany. pisownia jest OK . życzę dalszych sukcesów i zapraszam do mnie http://never-give-up-people.blogspot.com/ .
    Pozdrawiam serdecznie, rainbow14.

    OdpowiedzUsuń