środa, 31 lipca 2013

Wybaczcie

Nie wiem od czego zacząć. Wiem, że jesteście zawiedzeni, nie ufacie mi już i na pewno teraz straciłam jeszcze więcej czytelników. Nie będę nawet przepraszać, bo to nie ma sensu. Choć musicie wiedzieć, że bardzo żałuję, że mnie tak długo nie było. NIE ZAWIESZAM BLOGA, ANI NIE USUWAM GO. Opowiadanie będzie kontynuowane i kolejne rozdziały na pewno będą się pojawiać. Wcale Was nie olałam i bardzo chciałabym wyjaśnić dlaczego nie pisałam, ale sprawa jest tak bardzo osobista i prywatna, że naprawdę nie mogę. Ale to coś cholernie poważnego. Nie wymyślam nic, po prostu nie mogę powiedzieć, choć wiem, że Wam się to należy. Wiem,że powinnam napisać wcześniej, że mnie nie będzie, tak tak wiem. Ale nie wiedziałam,że jest to dla Was tak bardzo ważne! Jak czytałam niektóre komentarze i wiadomości na asku to się popłakałam. Wynagrodzę Wam to wszystko. Wiem,że moje "przepraszam" nic dla Was nie znaczy, ale PRZEPRASZAM, tak prosto z serca i szczerze, naprawdę. Kocham Was i szanuję, jesteście dla mnie ważni. Kolejny rozdział będzie niedługo! 

11 komentarzy:

  1. O boże <3
    Skarbie będziemy czekać ;33
    Ja nie traciłam wiary :D ^^

    To nie będę się rozpisywać...

    czekam z NIECIERPLIWOŚCIĄ na nowy rozdział ;**

    Kocham Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem jak inni, ale ja nie zamierzam opuszczać tego bloga. Ciesze się, że w końcu napisałaś jakiekolwiek wyjaśnienie i nie mogę się doczekać nowego rozdziału. I na pewno, nie straciłaś dużo fanów, bo ja nawet mogłabym czekać i cały rok, ważne aby przeczytać ten 18 rozdział ! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przejmuj się tym, że Cię nie było! Przecież pisanie nie jest Twoim obowiązkiem, a wręcz przeciwnie, bo powinno Ci sprawiać przyjemność. Nie było Cię długo, fakt, ale miałaś powód, no nie? :) Twój blog jest wspaniały i prawdziwi czytelnicy zostali z Tobą! Nie masz za co przepraszać, jesteś cudowna i masz ogromny talent, nie zadręczaj się tym. Ludzie z pewnością będą czytać Twoje opowiadanie, bo jest przecudne. Kocham to co piszesz, kocham Justina, Hayley, a najbardziej Ciebie. Bardzo dziękuję Ci za to, że piszesz i pamiętaj, że nie masz za co przepraszać. Kocham Cię, W. :*

    OdpowiedzUsuń
  4. nie martw się poczekamy tyle ile będzie trzeba a ty poukładaj sobie sprawy do końca a nami się nie przejmój. kocham twój blog i będę czekać na rozdział xx

    OdpowiedzUsuń
  5. zgadzam się z @Addic :) xoxo

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się,że jesteś.:) Ja nadal będę czytać tego bloga.:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie,że wróciłaś <3
    Pisz dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czeekam, mam nadzieję że będzie jak najszybciej ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. NIE MOGE SIE DOCZEKAĆ! ci którzy byli wierni zostaną przy tobie. Ja kocham cię i nie opuszcze w każdym razie! :D <3

    OdpowiedzUsuń
  10. nominowałam Cię do Always The Best Blogs. Więcej tutaj:
    http://do-not-say-anything.blogspot.com/p/nominacje.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Chce Ci powiedzieć, że na jednym tchu przeczytałam całe 17 rozdziałów i że je uwielbiam. Wszystko o czym piszesz, przemyślenia są tak bardzo realne '' dając człowiekowi drugą szanse, skazujesz się na śmierć. "
    Kocham te twoje teksty i bardzo niecierpliwie czekam na kolejnej.
    I mówię Ci, że jak będziesz pisać tak jak to robiłaś do tej pory to czytelnicy będą tylko przybywać. ; ))



    http://romantyczna-inaczej.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń